luni, 7 ianuarie 2013

Tortul miresii

De printre nori de unde plutesc eu de multe ori, pe anul asta mi-am propus să vin și eu în normalitate și uite că încep chiar să aflu informații care nu credeam că o să-mi facă trafic de electricitate prin neuroni vreodată. Par example cu multă dezamăgire, chiar stupefacție azi am aflat că torturile alea frumoase de nuntă sunt doar machete de marțipan, ce-i drept mi s-a părut mie ciudat la o nuntă ca după ce a fost introdus-și acum să vină tortul miresii- am primit de fapt ceva tort de înghețată care nu prea sămăna la formă, culoare și mai ales constituție cu ce văzusem. Dar să revin și zic WTF? De ce să prezinți o machetă??? A venit și răspunsul miresei viitoare în cauză- pentru că e frumos și îți faci poze cu el. Acum zic, zic eu ca om dintre nori pentru care fashion însemnă rochie cu bocanci, ce să faci frate cu macheta? Frumos îi și suportul meu de întins haine da nu m-am gândit să-mi fac poze cu el și unde mai pui că este și folositor...Nu știu cum să o dau acum, mi s-a mai spus că sunt rea și autosuficientă și nu vreau să supăr pe nimeni care a beneficat la un momentdat de un pseudo-tort din ăsta, nu vin cu vreo crtică aici doar că este peste puterea mea de înțelegere să cheltui banii, btw nu-i ieftin deloc,  pe așa ceva( bani de cheltuială numai buni în Maldive sau Cuba unde o să merg eu honeymoon). La final mă așez în lotus, zic o mantră ceva și multumesc universului că mi-a dat posibiltatea să aflu azi un lucru nou.

Un comentariu:

  1. In concluzie tortul de la nunta e la fel de fals ca si casatoria in sine...si la fel de “dulce“ k si viata de dupa maritish...

    RăspundețiȘtergere