sâmbătă, 21 aprilie 2012

oamenii

Oamenii se pierd, se gasesc, se regasesc.
Oamenii vin brusc si pleaca la fel repede.
Oamenii iti intra incet in suflet si raman acolo.
Pe unii ii pierzi din nepasare, din prostie, altii iti inseala asteptarile, pe altii ii iubesti.
Sunt oameni pe care uitam ca i-am intalnit vreodata, sunt oameni de care ti-e dor cateodata si oameni care iti sunt dragi in fiecare zi.
Sunt oameni pe care trebuie sa-i imparti cu altii si oameni care nu te-ar imparti cu nimeni.
Mi-e dor sa te vad, tin la tine, te iubesc, vreau sa stiu ca ti-e bine sau pur si simplu ce mai faci sunt cuvinte pe care cred ca nu ar trebui sa le ocolim.

2 comentarii:

  1. eu nu stiu pe cine vrei sa vezi, la cine tii, pe cine iubesti, despre cine vrei sa stii ca-i e bine....Dar vreau sa te anunt ca eu sunt bine! :) Imi fac temele pentru maine si ma ocup cu statul pe invisible pe mess!
    Si mie mi-e dor de tine asa cu tie ti-e dor de altcineva!

    RăspundețiȘtergere
  2. perfect de acord, Lion-ule!

    RăspundețiȘtergere