duminică, 1 ianuarie 2012

pentru aduceri aminte

eu subsemnata Nico mi-as dori
1. sa-mi fie parintii, sora, bunica, prietenii si ceilalti cunoscuti sanatosi si fericiti
2. sa fiu mai inteleapta si sa rezist cu la stres
3. sa-mi intre in cap germana
4. sa ajung in Germania si sa ma integrez acolo,sa regasesc acolo o parte din oamenii dragi mie
5. sa imi permit sa le fac o surpriza frumoasa parintilor mei si sa-i trimit intr-o vacanta de vis
6. sa vina prietenii mei si nea Teodor in vizita la mine
7. sa fiu un medic bun si sa  am puterea sa acumulez cat mai multe
8. poate sa-mi iau carnetul
9. sa fiu fericita, sa fie Sergiu mai iubitor, mai putin cicalitor si sa se maturizeze odata
10. nush dc se poate, dar asta imi doresc de vreo 15 ani...sa ajung in Zimbabwe...
11. sa slabesc si sa fac sport  mai mult
12. sa am curajul sa visez mai mult si sa lupt pentru ce visez
13. 

Un comentariu:

  1. si la 13??? dc esti superstitioasa ,sari direct la 14, ce mama ma-sii.Iti doresc sa realizezi tot ce-ti propui si daca pleci in Africa, ia-ma neaparat si pe mine k de mult imi doresc asta!(SMIRE)

    RăspundețiȘtergere