sâmbătă, 26 noiembrie 2011

boyfriendship

De când m-am trezit îl urmăresc cu coada ochiului. Se uită mai întâi la un clip cu maşini din alea scumpe şi frumoase, doi nemţi se întrec pe autostadă în Italia. Eu  nu ma uit pentru că m-ar apuca dorul de vacanţă. Îmi fac o cafea, realizez ca nu realizez cât de frig e afară. Din cand în cand zâmbeşte....faruri pentru Vectra, climatizare, alte nimicuri din astea pe care nu prea le vad rostul. Mă rog sa nu mă întrebe daca îmi place sau nu nu ştiu ce maşină pe care a gasit-o pe autovit. Jumate de ora pe autovit scrolling printre maşini tunizate. Mă uit la Tv-ul mare din faţa mea pe care nu-l folosim niciodaă, mă gândesc că dacă l-as întoarce puţin spre stânga parcă aş avea loc pentru a juca ceva pe vreo consolă. Îmi imaginez cum merg la Media galaxy să cumpăr consolă. Ascult horoscopul, vocea lui Paolo Fox mă calmează de fiecare dată, nu-mi amintesc ce zicea, dar cred că era de bine.Îmi sun prietena, nu răspunde....nimic nou în asta. O să mă sune înapoi când o să-şi scoată din...buzunar....telefonul ăla pe care îl ţine pe vibraţii. El se uită pe ceva forum, cred k e ceva legat de jocuri.Ascult muzică în căşti. Mă grăbesc să tastez pentru că el o să-mi întrerupă gândurile cu un ce mâncăm şi noi......şi o să-i răsăund că mâncăm orice numai să nu trebuiască să fac eu ceva. Tocmai ce m-a întrerupt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu